Thursday, May 28, 2015Thursday, May 28, 2015

British tabloid sorry for Clooney wedding story

Published on Jul 9, 2014 11:52 PM

LONDON (AFP) - Britain's Daily Mail newspaper apologised to George Clooney on Wednesday after the Hollywood star hit out at an inaccurate story about his forthcoming marriage that he branded irresponsible.

The tabloid's online arm - one of the most-read news websites in the world - removed the article and said it wanted to give him the chance to "set the record straight".

The Daily Mail reported that his Lebanese soon-to-be mother-in-law had been telling "half of Beirut" that she opposes the marriage due to her supposed Druze faith.

US actor Clooney said his fiancee Amal Alamuddin's mother was not Druze, had not been to Beirut since they began dating and was not against the marriage.

Enjoy 2 weeks of unlimited digital access to The Straits Times. Get your free access now!